Sayfalar

4.25.2011

Muhteşem İnsanlar -1-

Benim "Coğrafya"m hiçbir zaman iyi olmadı.
Bir defasında sabaha kadar oturup çalıştım.
Buzul çağı, dinazorlar, bigbang, izohips haritası...
En kötü notlarımdan birini almıştım.
Ama karşımda öyle bir insan vardı ki...
Derler ya: "Not önemli değil." diye.
Yok, ben hiçbir zaman güvenemedim bu lafa.
Ama bu derste, bu lafı hiç duymasam da umrumda değildi not.
Cemil Hocam vardı benim.

Çok baba adamdı, bizi severdi, bizi kollardı. Bize kızardı da... :)
Onu çok seviyorduk.
Artık görmesek de onu, biliyorduk, o hep aynı yerdeydi.
Orada olduğunu bilmek güzeldi.
Şimdi, yerinde değil. Gitsek, göremeyiz; zaten daha da gitmeyiz... :)

Aslında mesafe artsa da önemli değil.
Cemil Hocam hep Coğrafya dersinde.
O hep orada. O hep anlatıyor. Ben hep dinliyorum onu.
Hala sevmiyorum Coğrafya'yı.
Olsun.
Ama seviyorum onu anlatanı.

Yolunuz açık olsun hocam.
Öğrencileriniz bol olsun.
Üzmesinler sizi.

Meslektaşınız oluyorum yavaş yavaş, bakarsınız bir yerlerde karşılaşırız.
Siz emekli olmazsınız kolay kolay. :)

Görüşmek üzere Hocam.
Selam ve dua ile...

26.06.2010

kimyon secil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder