Sayfalar

3.02.2013

Mim ^^

Günlerden bir gün bir kova -vermiNdon- tarafından mimlenmişim. Zor sorular varmış.
Ha cevapladım, ha cevaplıycam derken.... Bugün olmuş... Bir ay olmuş.
Geç olsun, güç olmasın. (^^,)


#1: Size bu 11 soruyu soracak kişiyi yani bendeniz vermindon insanını tarif edecek tek kelimeniz olsa, o ne olurdu? 

korelimektuparkadaşınıngönderdiğiıvırzıvırlarıbenimlepaylaşangüzelinsan - tek kelime :D


#2: Tavuk mu yumurtadan çıkmıştır, yumurta mı tavuktan gibi kafa karıştırıcı ve cevabı muamma olan sorulara vakti zamanında kafa patlatıp zamanınızı harcadınız mı? (Yazar burada kendi hazırladığı sorulara da pay çıkarıyor.) 

Cevabı muamma mı bilmem ama son yıllarda içinden çıkmadığım sorular var. 
Burası bunları konuşmak için pek müsait gibi görünmüyor. Belki bir terapi seansı ya da seansları bu işi çözebilir. Mezun olunca işin çok. De haydi...

#3: 'Ben mesela uçarım mesela yerlere göklere sığamıyorum.' sözünü ilk duyduğunuzda ne hissetmiştiniz?
"Benim için şarkı yapmışlar" Soyadımla müsemma.

#4: Tüm düşüncelerinizin, bastırdıklarınız da dahil hipnoz vb. tekniklerle gün ışığına çıkarılmasını ister miydiniz? Evet ise neden? Hayır ise neden?
Not: Evet ise irtibat ve hesap no bilgileri tarafımdan size ulaştırılacaktır.:D


Evet! Küçüklüğümden beri psikolojik testler, oyunlar, sorular, yazılar, bilmem nelere hep acayip merak duymuşumdur. Kokoloji diye bi kitap vardı, bilir misin? Onu çok sevmiştim. Bu en basit hali tabii, farkındayım. Ama şu hipnoz olayı... Evet ya varım ben. Burda da Mr. Nobody filmine gönderme yapmak istiyorum. Seyret bu filmi.  

#5: Şu an olmak istediğiniz yerin tam olarak hangi kısmındasınız? 

Yolun neresindeyim? Severek takip ederim. :) Selam olsun. 
In Time. Bak bu filmi de kesinlikle seyret. Filmde herkes 25 yaşına kadar yaşıyor. 25 yaşından sonra geri sayım başlamak üzere, tüm insanlara tam 1 yıl veriliyor ve çalışıp zaman kazanmak zorundalar. Para diye bi şey yok. / Vakit nakittir. :) Zaman kazanmazlarsa bir yıl sonra süreleri doluyor ve bom!
Onun gibi. 
Benim geri sayımım henüz başlamadı. Ama ben para kazanmaya başladım. :( Bu açıdan bakarsak geri sayım başlamış da olabilir. Omo! 
Yapmak istediğim çoğu şey için paraya gerek yok. Ama "inançlarım gereği bazı şeyleri tadında bırakıyorum". Sınırları zorlamıyor, çağın ölüm tuzaklarından biri olan parayı kullanarak yoluma devam etmeyi planlıyorum. Aklıma gelmişken birisi "Para her kapıyı açar, derseniz; bu şirk olur" demişti. Acı.
Başındayım. Ama güzel günleri görecek kadar yakın ve umutlu, mutlu.

#6: Kendinizi bir renk, bir ay ve bir mevsimle tanımlayacak olsanız bunlar hangileri olurdu?
Cici soru. ^^,  pembemoreflatunlilayeşilmavibeyazturkuaz. Bir renk mi? Deli misin? Renkler bu kadar güzelken içlerinden birini seçmek çok zor. ^^,
Ama, Sonbaharda açık mavi* bir nisan akşamı hiç fena olmazdı.  
*Ordaki açık maviden kasıt, deniz ve gökyüzüdür.

#7: Sizce risk bu mudur?
Risk. Hayatın tamamı. Bir şeyi tercih etmek yerine ya hep ya hiç zihniyetindeyim. Çoğu kez kendimi zor durumda bırakıyorum. Ama gene dört ayak üstüne düşmek de çok güzel. :D Allah'ım beni ne çok seviyor, derim hep. Şükür.

#8: Hayaller mi daha büyüktür, imkanlar mı?
İmkanlar daha büyüktür. Kuralsızsan. 
Uyman gereken kurallar varsa, hayaller. Hem de enormous. 
Benimkiler he benimkiler. Bir "of" çeksem karşıki dağlar.... cenderme. 
Bazen sıyırıyorum, farketmemek namümkün!

#9: Kendi gökkuşağınızı yapacak olsanız kaç renk olmasını ve o renklerin hangi renkler olmasını isterdiniz?
Kesinlikle hepsi olmalı. Çok geniş bir gökkuşağı.
Hatırlar mısın bi çizgi film vardı. Türkçe adını hatırlamıyorum. Orjinali Care Bears'mış. Severdim onu. Onun gibi olsun benim gökkuşağım. ^^ 




#10: Kullandığımız kelimelerden değiştirmek istediğiniz var mı? Mesela bilgisayar yerine dolma desek gibi. Örneğin alakasızlığını göz ardı edelim lütfen.:D
Köfteye dolma demek hoşuma giderdi. Tuhafsam demek. ^^,
Soru dolma diyor diye değil, bi ara yapıyodum bunu. 
İncelenmesi gereken bir vaka olabilirim. :çokutanmışkimyongülümsemesi
Saçımızı başımızı örttüğümüz örtüye, türban denmesini hiç sevmiyorum. Örtü işte o. Neyse ben yine özgürlükçü insan ruhumla konuşayım, isteyen istediğini desin ama siyasi şeyler işin içinde girince ifrit oluyorum. Ben örtü dedim, diyorum, diyeceğim. Saygılar.

#11: Sizce dünyaya gelme amacınız nedir??

Amr bil Maroof & Nahi Anil Munkar
Açmayacağım. Arif olan anlar. 
Vesselam.

----------------------------------------------------------------
Bitti. ^^ 
Teşekkülerle sorulara mı geçelim. Pek âlâ.


1) Bu dünyada mutlaka gidilmesi gereken bir yer söyle. Neden orası?

2) Gördüğün en ilginç rüya neydi?

3) Hayatın boyunca verdiğin en kötü karar hangisiydi?

4) İşler hep kötü gidiyor. Moral depolamak lazımsa, neler yapılmalı?

5) Kendinde en sevdiğin şey nedir?

6) En sevdiğin hayvan nedir ve neden?

7) Gece yapılan bir yolculuk, nereye?

8) Hayatın boyunca saklayacağın şeyler nelerdir?

9) Yağmur yağarken yapılabilecek etkinlikler?

10) En unutulmaz film repliği?

11) Bir anı veya hikaye anlat bakalım...

Şimdi geldik kimlerin cevaplayacağına. 
Buyrun bakalım...

4) piktobet 
5) Osaman
8) Neo

Teşekküler, teşekkürler...
:)
Edit: Kuralmış, 11 soru hazırlayıp, 11 kişiye yollamalıymış. Buyrun... 
~kimyon 


2 yorum:

  1. merhaba canım ben nabruta yolladığın mim aracılığı ile buldum bloğunu soruların çok kaliteliydi..hele kinabrut hanım da çok güzel cevaplamış okurken çok eğlendim..senin bu sayfayı da okuyamadım malum yaramaz bi bebişim var..e artıkın bana da beklerim kahveye :)

    YanıtlaSil